تبلیغ تربیت گرا – جلد چهارم - روش لسانی

قیمت: 157000 141,300 تومان
  • نوبت چاپ اول
  • ناشر پژوهشکده تبلیغ و مطالعات اسلامی باقرالعلوم علیه السلام
  • موضوع كتاب اسلام -- تبلیغات -- احادیث
  • قطع وزیری
  • شابك 9786008176091
  • تعداد صفحه 524

نظر به استفاده پراکنده از قرآن و سنت در مؤلفه‌های تبلیغ متداول، ترسیم نظام‌مند تبلیغ بر اساس آیات و روایات، نیازی است که به صورت فراگیر در محققان و مبلغان رو به افزایش است، اما شیوه استاندارد و شفافی برای طراحی تبلیغ  با تکیه بر آیات و روایات نگاشته نشده است. در این نوش... (ادامه مطلب)

موجود نیست

نظر به استفاده پراکنده از قرآن و سنت در مؤلفه‌های تبلیغ متداول، ترسیم نظام‌مند تبلیغ بر اساس آیات و روایات، نیازی است که به صورت فراگیر در محققان و مبلغان رو به افزایش است، اما شیوه استاندارد و شفافی برای طراحی تبلیغ  با تکیه بر آیات و روایات نگاشته نشده است. در این نوشته، با استفاده از قرآن و سنت و با استناد به ثقلین، سعی بر نظام‌سازی تبلیغ و عناصر آن شده است.

اثر حاضر، به ترسیم روش‌های لسانی ارائه مفاهیم تبلیغی پرداخته است. مباحث این کتاب در ده فصل ارائه می‌شود. ابتدا روش تبلیغ لسانی تعریف شده و بر جایگاه روش در تبلیغ تربیت گرا تأکید شده است. سپس سه گام اصلی در روش تبلیغ لسانی معرفی شده و در ادامه به ویژگی‌های روش در تبلیغ لسانی، روش‌های مشترک در تبلیغ لسانی و روش‌های ممنوع در تبلیغ لسانی اشاره می‌شود. در فصل بعدی، روش و محوریت اجرا، روش و لحن مبلغ در تبلیغ بررسی شده و  روش تبلیغ لسانی در گفتگو با انسان‌ها و در گفتگوی با خدا مطرح شده است. در نهایت به روش و کلیات تبلیغ تربیت گرا، روش آماده سازی محتوا و اجرای تبلیغ لسانی و قالب‌های اجرایی تبلیغ لسانی پرداخته شده است.

مخاطبان این کتاب، دست‌اندرکاران امر تبلیغ، اعم از مبلغان، مربیان، مدیران، مراکز تبلیغی، کارگردانان، تهیه‌کنندگان، مدرسان و محققان حوزه هستند.

سود شما 15700 تومان
× خانه کتاب نویسندگان اخبار چندرسانه‌ای درباره ما
...
Powered by TayaShop