ورود عضویت
سبد خرید شما خالی است.
ورود عضویت
سبد خرید شما خالی است.

تبلیغ چهره به چهره

ویژگی‌ها، کارکردها و بایسته‌ها

......................................................................

نویسنده: روح الله عباس زاده
  • ناشر پژوهشکده باقرالعلوم علیه‌السلام
  • زبان فارسی
  • نوبت چاپ اول
  • شمارگان 1000
  • قطع وزیری
  • نوع جلد شومیز
  • تعداد صفحه 176
  • شابك 2-31-8176-600-978
  • وزن 0.261
  • تاریخ اولین چاپ 1396
  • شناسه ملی 4555936

انتخاب شیوه تبلیغ مناسب همواره از دغدغه‌های اصلی مبلغان دینی بوده است. در جامعه‌ای که ارتباطات با ظهور فن‌آوری‌های نوین اطلاعاتی و ارتباطاتی تغییر کرده آیا می‌توان باز هم از این شیوه تبلیغی (چهره به چهره) استفاده کرد؟

این کتا...

93000 تومان 83,700

انتخاب شیوه تبلیغ مناسب همواره از دغدغه‌های اصلی مبلغان دینی بوده است. در جامعه‌ای که ارتباطات با ظهور فن‌آوری‌های نوین اطلاعاتی و ارتباطاتی تغییر کرده آیا می‌توان باز هم از این شیوه تبلیغی (چهره به چهره) استفاده کرد؟

این کتاب به چگونگی اثر گذاری تبلیغ چهره به چهره به دلیل ماهیت تبلیغ دینی و شرایط رسانه‌های نوین که بر پایه فرهنگ و ارزش‌های موجود در جامعه بنا شده است می‌پردازد و همچنین جهت بازشناسی روش‌های تبلیغ دین که از صدر اسلام و در سیره معصومین علیهم‌ السلام به آنها توجه شده برای دفاع از این شیوه امری ضروری است.

کتاب حاضر، با نگاهی نو در 4 فصل به ویژگی‌ها، کارکردها و بایسته‌های تبلیغ چهره به چهره با استفاده از متون جامعه شناسی، روانشناسی اجتماعی و ارتباطات پرداخته است.

  • ناشر پژوهشکده باقرالعلوم علیه‌السلام
  • زبان فارسی
  • نوبت چاپ اول
  • شمارگان 1000
  • قطع وزیری
  • نوع جلد شومیز
  • تعداد صفحه 176
  • شابك 2-31-8176-600-978
  • وزن 0.261
  • تاریخ اولین چاپ 1396
  • شناسه ملی 4555936
  • سود شما 9300 تومان
    Powered by TayaShop