نه تشکر، من نمی خواهم این آیتم را سفارشی کنم.
یک متن سفارشی در فیلد زیر وارد کنید.
محصول به سبد خرید شما اضافه شد.
......................................................................
تبلیغ در اسلام موضوعی است که دارای اهمیت ویژهای میباشد. درک اصول، شرایط، ویژگیها و ابزار تبلیغ اسلامی میتواند راهگشای ما در این اثر باشد. پیامبر اکرم صلیاللهوعلیهوآله و ائمه اطهار علیهمالسلام ...
تبلیغ در اسلام موضوعی است که دارای اهمیت ویژهای میباشد. درک اصول، شرایط، ویژگیها و ابزار تبلیغ اسلامی میتواند راهگشای ما در این اثر باشد. پیامبر اکرم صلیاللهوعلیهوآله و ائمه اطهار علیهمالسلام با به کارگیری یک سیره تبلیغی منسجم و هماهنگ بود که توانستند ایدههای ناب و زلال الهی را به گوش جهانیان برسانند.
البته برای ما که در عصر ارتباطات به سر میبریم، درک ماهیت این حرکت ضروری است. زیرا تبلیغ محتاج یک الگوی سالم است که در صورت فقدان آن، هرگونه فعالیت تبلیغی نوعی ضد تبلیغ محسوب میشود. نوآوری در خصوص مفاهیم دینی و تبیین معارف و پیامهای دینی، کاربردی بس دامنهدار دارد. البته ذکر این نکته نیز ضروری است که پایبندی به سنت نمیتواند مانعی برای نوآوری و شکوفایی باشد.
به دلیل عجین بودن تبلیغ با حق و حقگویی، یک مبلغ دینی - اسلامی هم دارای شاخصهایی است که باید به آنها توجه شود و به طور کلی در تبلیغ دین نقش کارگزاران و کسانی که در مراحل مختلف تولید پیام فعالیت میکنند، موضوعیت دارد و نباید از نظر دور بماند.
از سوی دیگر، نظارت بر تمام مراحل تولید و فرایندهای پخش، در دستیابی به فضای مطلوب تبلیغی، تعامل سازنده با مخاطب، و استفاده از ظرفیت ویژهی ابزارهای نوین، جهت گسترش ارزشها و معارف الهی از اهمیت بالایی برخوردار است.
در این میان گروه تبلیغ پژوهی پژوهشکده باقرالعلوم علیهالسلام تلاش میکند با گردآوری و یا بازتولید موضوعات کاربردی تبلیغی، خدمتی به جامعه تبلیغ و مخاطبین آن، عرضه کند. همچنین در این مجموعه تلاش شده تا از پرداختن به موضوعات نظری صرف پرهیز شود و مخاطب به سمتی سوق داده شود تا بیشتر درگیر موضوعات عملی و اخلاق کاربردی شود و از این بین برای خود و اطرافیان خانوادگی و اجتماعیاش توشهای عملی مهیا سازد.