نه تشکر، من نمی خواهم این آیتم را سفارشی کنم.
یک متن سفارشی در فیلد زیر وارد کنید.
محصول به سبد خرید شما اضافه شد.
......................................................................
هدف کلی این تحقیق استخراج راهکارهای ممکن در ایجاد و تقویت زمینههای لازم نظارت سازمانهای غیر دولتی بر تبلیغ و ترویج پیام دینی است؛ اهداف فرعی این تحقیق عبارتنداز: ترسیم وضعیت موجود سازمانهای غیر دولتی فعال در حوزه فرهنگیدینی، شناخت نوع رابطه دولت و سازمانهای غیر دول...
هدف کلی این تحقیق استخراج راهکارهای ممکن در ایجاد و تقویت زمینههای لازم نظارت سازمانهای غیر دولتی بر تبلیغ و ترویج پیام دینی است؛ اهداف فرعی این تحقیق عبارتنداز: ترسیم وضعیت موجود سازمانهای غیر دولتی فعال در حوزه فرهنگیدینی، شناخت نوع رابطه دولت و سازمانهای غیر دولتی فعال در حوزه فرهنگی دینی در نظارت بر تبلیغ و ترویج پیامهای دینی، شناخت نوع رابطه سازمانهای غیر دولتی در امر نظارت بر تبلیغ و ترویج پیامهای دینی با یکدیگر، شناخت موانع موجود در نظارت سازمانهای غیر دولتی بر تبلیغ و ترویج پیامهای دینی است.
فصل اول این کتاب کلیات تحقیق را در قالب بیان مسأله، ضرورت و اهمیت موضوع، اهداف تحقیق، سئوالات تحقیق، پیشینه تحقیق، پایاننامهها و طرحها، و مقالات بیان میکند. همچنین فصل دوم با عنوان ادبیات تحقیق به بیان تاریخچه سازمانهای غیر دولتی، کلیاتی راجع به سازمان، کلیات سازمانهای غیر دولتی، تعامل دولت و سازمانهای غیر دولتی، مفهوم دین پژوهی و تعریف دین و مباحث بنیادی نظارت میپردازد.
در فصل سوم روش تحقیق را مورد بررسی قرار داده است. فصل چهارم به توصیف و تبیین دادهها میپردازد و نهایتا در فصل پنجم نتیجهگیری و پیشنهادات آمده است که مطالب آن شامل وضعیت موجود سازمانهای غیر دولتی، نحوه تعامل سازمانهای غیر دولتی فرهنگی دینی و سازمانهای دولتی، نحوه نظارت سازمانهای غیر دولتی فرهنگی دینی بر تبلیغ و ترویج، موانع موجود در نظارت سازمانهای غیر دولتی فرهنگی دینی بر تبلیغ است.
این کتاب به همت معاونت پژوهشی جهاد دانشگاهی واحد علامه طباطبایی با همکاری پژوهشکده باقرالعلوم (ع) تدوین و از سوی شرکت چاپ و نشر بین الملل منتشر شده است.