ورود عضویت
سبد خرید شما خالی است.
ورود عضویت
سبد خرید شما خالی است.

اخلاق و آداب در تبلیغ

......................................................................

نویسنده: حافظ نجفی زنجانی
  • ناشر شرکت چاپ و نشر بین‌الملل
  • تولید کننده پژوهشکده باقرالعلوم علیه‌السلام
  • زبان فارسی
  • نوبت چاپ اول
  • شمارگان 1100
  • قطع وزیری
  • نوع جلد شومیز
  • تعداد صفحه 431
  • شابك 6-503-304-964-978
  • وزن 0.592
  • تاریخ اولین چاپ 1391
  • شناسه ملی 2331874

تبلیغ در اسلام، دارای اهمیت ویژه‌ای است؛ درک اصول، شرایط، ویژگی‌ها و ابزار تبلیغ اسلامی راه‌گشای مبلغ در این عصر است، چنانچه پیامبر اکرم صلی‌الله علیه وآله و ائمه اطهار علیهم‌السلام با بکارگیری یک سیر...

129000 تومان 116,100

تبلیغ در اسلام، دارای اهمیت ویژه‌ای است؛ درک اصول، شرایط، ویژگی‌ها و ابزار تبلیغ اسلامی راه‌گشای مبلغ در این عصر است، چنانچه پیامبر اکرم صلی‌الله علیه وآله و ائمه اطهار علیهم‌السلام با بکارگیری یک سیره تبلیغی منسجم و هماهنگ توانستند ایده‌های ناب و زلال الهی را به گوش جهانیان برسانند.

تبلیغ، محتاج یک الگوی سالم است که در صورت فقدان آن، هرگونه فعالیت تبلیغی، نوعی ضد تبلیغ محسوب می‌شود و تبلیغ موفق و کارآمد باید از دلایل متقن علمی و اصول و مؤلفه‌های قوی برهانی، برخوردار و از پایه و مایه محکم، برای اقناع اندیشه و روح پرتلاطم حقیقت طلبان، بهره‌مند شود.

سیره پیامبر اعظم صلی‌الله علیه وآله و ائمه اطهار علیهم‌السلام گویای این حقیقت است که آنان نیز برای ترویج اسلام و تعمیم ارزش‌های الهی از تمام ابزارها، قالب‌ها و شیوه‌های تبلیغی در چارچوب دستورات شرع مقدس بهره گرفته و از ارتباطات «گفتاری»، «نوشتاری» و حتی «دیداری» به خوبی استفاده کرده‌اند.

نگارنده این اثر در تعریف تبلیغ دینی آورده است: «تبلیغ دینی، نفوذ در روح و روان مخاطبان و ایجاد تغییر در رفتار آنان است؛ تبلیغ دینی، عناصر و ارکان متعددی دارد و یکی از عناصر مهم در موفقیت تبلیغ، آراسته شدن مبلغان دینی به ارزش‌ها و فضیلت‌های اخلاقی و به کارگیری آداب، اصول و روش‌های تبلیغ است».

کتاب اخلاق در آداب تبلیغ در 10 فصل، بایسته‌های اخلاقی و معنوی تبلیغ، اهداف و رسالت‌های تبلیغ دینی، عوامل و شرایط موفقیت در تبلیغ، شیوه‌های نوین تبلیغی، ویژگی‌های عملی مبلغان، بایسته‌های اخلاقی مبلغان، اخلاق اجتماعی مبلغان، آسیب‌شناسی تبلیغات دینی و آسیب‌شناسی مبلغان دینی نگارش یافته است.

  • ناشر شرکت چاپ و نشر بین‌الملل
  • تولید کننده پژوهشکده باقرالعلوم علیه‌السلام
  • زبان فارسی
  • نوبت چاپ اول
  • شمارگان 1100
  • قطع وزیری
  • نوع جلد شومیز
  • تعداد صفحه 431
  • شابك 6-503-304-964-978
  • وزن 0.592
  • تاریخ اولین چاپ 1391
  • شناسه ملی 2331874
  • سود شما 12900 تومان
    Powered by TayaShop