ورود عضویت
سبد خرید شما خالی است.
ورود عضویت
سبد خرید شما خالی است.

تبلیغ تربیت گرا _1

کلیات تبلیغ تربیت گرا با تکیه بر آیات و روایات - جلد اول

......................................................................

  • نویسنده: امیر جهانی‌فرد و حسین علیزاده و محمد جواد دیانی و مجتبی میری
  • ناشر پژوهشکده باقرالعلوم علیه‌السلام
  • زبان فارسی
  • نوبت چاپ دوم
  • شمارگان 1000
  • قطع وزیری
  • نوع جلد شومیز
  • تعداد صفحه 424
  • شابك 7-80-5529-600-978
  • وزن 0.615
  • تاریخ اولین چاپ 1392
  • شناسه ملی 3266123

نظر به استفاده پراکنده از قرآن و سنت در مؤلفه‌های تبلیغ متداول، ترسیم نظام‌مند تبلیغ بر اساس آیات و روایات، نیازی است که به صورت فراگیر در محققان و مبلغان رو به افزایش است، اما شیوه استاندارد و شفافی برای طراحی تبلیغ  با تکیه بر آیات و روایات نگاشته نشده است. در این نوش...

نظر به استفاده پراکنده از قرآن و سنت در مؤلفه‌های تبلیغ متداول، ترسیم نظام‌مند تبلیغ بر اساس آیات و روایات، نیازی است که به صورت فراگیر در محققان و مبلغان رو به افزایش است، اما شیوه استاندارد و شفافی برای طراحی تبلیغ  با تکیه بر آیات و روایات نگاشته نشده است. در این نوشته، با استفاده از قرآن و سنت و با استناد به ثقلین، سعی بر نظام‌سازی تبلیغ و عناصر آن شده است.

نوشته حاضر،‌ مجلد اول از تبلیغ تربیت‌گراست که به طرح کلیات این نوع تبلیغ می‌پردازد. عناصر اساسی تبلیغ تربیت‌گرا مانند روش، محتوا، مبلغ، مخاطب، برنامه‌ریزی و دیگر عناصر آن در جلدهای دیگر این مجموعه آمده است.

در این جلد، موضوعاتی مطرح می‌شود که در تمام فرآیند تبلیغ اثرگذار است. ابتدا به اصلی‌ترین محور کتاب، یعنی تبلیغ اشاره شده و تحت عنوان «توجه به تبلیغ» جایگاه و اهمیت تبلیغ در آیات و روایات منعکس شده و در ادامه، ذیل عنوان «آسیب‌های تبلیغ متداول»، به کاستی‌های تبلیغ در حال حاضر اشاره شده است. بعد از مشخص شدن مرزها و حدود ممنوع و آسیب‌زای تبلیغ متداول، ذیل سرفصل «تبلیغ تربیت‌گرا» تصویری کلی از عناصر و ویژگی‌های تبلیغ تربیت گرا، با هدف ترسیم تبلیغ مطلوب، ارائه شده و ذیل عنوان «سه‌ بخش تبلیغ تربیت گرا»، به سه بخش تبلیغ، یعنی تبلیغ لسانی و غیرلسانی و رسانه‌ای اشاره و بعد از آن، در فصل «انواع تبلیغ تربیت‌گرا» به معرفی انواع تبلیغ پرداخت می‌شود.

فصل «حیطه‌های تأثیرگذاری» با توجه به مراکز و محدوده‌های اثرپذیر انسانی و تشخص‌های مورد نظر تبلیغ تربیت‌گرا، نگاشته شده است. توضیح مقاصد در فصل «اهداف تبلیغ تربیت‌گرا» صورت گرفته و در نهایت، با طرح معیارهای کمّی برای ارزیابی مجموعه تبلیغ، میزان‌های ارزشیابی تبلیغ برتر را باعنوان «شاخصه‌های سنجش تبلیغ تربیت‌گرا» تشریح شده است.

مخاطبان این کتاب، دست‌اندرکاران امر تبلیغ، اعم از مبلغان، مربیان، مدیران، مراکز تبلیغی، کارگردانان، تهیه‌کنندگان، مدرسان و محققان حوزه هستند.

خرید جلد سوم تبلیغ تربیت‌گرا

خرید جلد چهارم تبلیغ تربیت‌گرا

  • ناشر پژوهشکده باقرالعلوم علیه‌السلام
  • زبان فارسی
  • نوبت چاپ دوم
  • شمارگان 1000
  • قطع وزیری
  • نوع جلد شومیز
  • تعداد صفحه 424
  • شابك 7-80-5529-600-978
  • وزن 0.615
  • تاریخ اولین چاپ 1392
  • شناسه ملی 3266123
  • سود شما 12700 تومان
    Powered by TayaShop