به علت عدم دسترسی به سامانه پرداخت جهت ثبت سفارشات در ساعات اداری با شماره 02537736878 تماس بگیرید.
نه تشکر، من نمی خواهم این آیتم را سفارشی کنم.
یک متن سفارشی در فیلد زیر وارد کنید.
محصول به سبد خرید شما اضافه شد.
نظر به استفاده پراکنده از قرآن و سنت در مؤلفههای تبلیغ متداول، ترسیم نظاممند تبلیغ بر اساس آیات و روایات، نیازی است که به صورت فراگیر در محققان و مبلغان رو به افزایش است، اما شیوه استاندارد و شفافی برای طراحی تبلیغ با تکیه بر آیات و روایات نگاشته نشده است. در این نوش... (ادامه مطلب)
نظر به استفاده پراکنده از قرآن و سنت در مؤلفههای تبلیغ متداول، ترسیم نظاممند تبلیغ بر اساس آیات و روایات، نیازی است که به صورت فراگیر در محققان و مبلغان رو به افزایش است، اما شیوه استاندارد و شفافی برای طراحی تبلیغ با تکیه بر آیات و روایات نگاشته نشده است. در این نوشته، با استفاده از قرآن و سنت و با استناد به ثقلین، سعی بر نظامسازی تبلیغ و عناصر آن شده است.
اثر حاضر، به ترسیم روشهای لسانی ارائه مفاهیم تبلیغی پرداخته است. مباحث این کتاب در ده فصل ارائه میشود. ابتدا روش تبلیغ لسانی تعریف شده و بر جایگاه روش در تبلیغ تربیت گرا تأکید شده است. سپس سه گام اصلی در روش تبلیغ لسانی معرفی شده و در ادامه به ویژگیهای روش در تبلیغ لسانی، روشهای مشترک در تبلیغ لسانی و روشهای ممنوع در تبلیغ لسانی اشاره میشود. در فصل بعدی، روش و محوریت اجرا، روش و لحن مبلغ در تبلیغ بررسی شده و روش تبلیغ لسانی در گفتگو با انسانها و در گفتگوی با خدا مطرح شده است. در نهایت به روش و کلیات تبلیغ تربیت گرا، روش آماده سازی محتوا و اجرای تبلیغ لسانی و قالبهای اجرایی تبلیغ لسانی پرداخته شده است.
مخاطبان این کتاب، دستاندرکاران امر تبلیغ، اعم از مبلغان، مربیان، مدیران، مراکز تبلیغی، کارگردانان، تهیهکنندگان، مدرسان و محققان حوزه هستند.