نه تشکر، من نمی خواهم این آیتم را سفارشی کنم.
یک متن سفارشی در فیلد زیر وارد کنید.
محصول به سبد خرید شما اضافه شد.
......................................................................
انتخاب شیوه تبلیغ مناسب همواره از دغدغههای اصلی مبلغان دینی بوده است. در جامعهای که ارتباطات با ظهور فنآوریهای نوین اطلاعاتی و ارتباطاتی تغییر کرده آیا میتوان باز هم از این شیوه تبلیغی (چهره به چهره) استفاده کرد؟
این کتا...
این کتاب به چگونگی اثر گذاری تبلیغ چهره به چهره به دلیل ماهیت تبلیغ دینی و شرایط رسانههای نوین که بر پایه فرهنگ و ارزشهای موجود در جامعه بنا شده است میپردازد و همچنین جهت بازشناسی روشهای تبلیغ دین که از صدر اسلام و در سیره معصومین علیهم السلام به آنها توجه شده برای دفاع از این شیوه امری ضروری است.
کتاب حاضر، با نگاهی نو در 4 فصل به ویژگیها، کارکردها و بایستههای تبلیغ چهره به چهره با استفاده از متون جامعه شناسی، روانشناسی اجتماعی و ارتباطات پرداخته است.