تبلیغ چهره به چهره

قیمت: 51000 45,900 تومان
  • نوبت چاپ اول 1396
  • ناشر پژوهشکده تبلیغ و مطالعات اسلامی باقرالعلوم علیه السلام
  • قطع وزیری
  • زبان فارسی

انتخاب شیوه تبلیغ مناسب همواره از دغدغه‌های اصلی مبلغان دینی بوده است. در جامعه‌ای که ارتباطات با ظهور فن‌آوری‌های نوین اطلاعاتی و ارتباطاتی تغییر کرده آیا می‌توان باز هم از این شیوه تبلیغی (چهره به چهره) استفاده کرد؟

این ک... (ادامه مطلب)

در انبار موجود است

انتخاب شیوه تبلیغ مناسب همواره از دغدغه‌های اصلی مبلغان دینی بوده است. در جامعه‌ای که ارتباطات با ظهور فن‌آوری‌های نوین اطلاعاتی و ارتباطاتی تغییر کرده آیا می‌توان باز هم از این شیوه تبلیغی (چهره به چهره) استفاده کرد؟

این کتاب به چگونگی اثر گذاری تبلیغ چهره به چهره به دلیل ماهیت تبلیغ دینی و شرایط رسانه‌های نوین که بر پایه فرهنگ و ارزش‌های موجود در جامعه بنا شده است می‌پردازد و همچنین جهت بازشناسی روش‌های تبلیغ دین که از صدر اسلام و در سیره معصومین علیهم‌ السلام به آنها توجه شده برای دفاع از این شیوه امری ضروری است.

کتاب حاضر، با نگاهی نو در 4 فصل به ویژگی‌ها، کارکردها و بایسته‌های تبلیغ چهره به چهره با استفاده از متون جامعه شناسی، روانشناسی اجتماعی و ارتباطات پرداخته است.

سود شما 5100 تومان
× خانه کتاب نویسندگان اخبار چندرسانه‌ای درباره ما
...
Powered by TayaShop