ورود عضویت
سبد خرید شما خالی است.
ورود عضویت
سبد خرید شما خالی است.

سناریوپردازی آینده‌های تبلیغ دین در ایران

......................................................................

  • نویسنده: احمد کوهی
  • ناشر پژوهشکده باقرالعلوم علیه‌السلام
  • زبان فارسی
  • سال نشر 1403
  • شمارگان 300
  • قطع رقعی
  • نوع جلد شومیز
  • تعداد صفحه 576
  • شابك 5-20-5389-622-978
  • وزن 0.578
  • تاریخ اولین چاپ 1402
  • شناسه ملی 9268044

مبلغان دین، بیش از آنکه ارائه‌دهندگان اطلاعات دینی باشند، پاسخگویان به نیازهای عاطفی، عرفانی و معنوی مخاطبان خود بوده و به همین دلیل، نیازمند مهارت‌های ارتباطی خواهند بود؛ بنابراین، به دلیل عدم ‌قطعیت‌های موجود، آینده‌ای یگانه در انتظار تبلیغ نیست.

نویسنده در اث...

390000 تومان 351,000

مبلغان دین، بیش از آنکه ارائه‌دهندگان اطلاعات دینی باشند، پاسخگویان به نیازهای عاطفی، عرفانی و معنوی مخاطبان خود بوده و به همین دلیل، نیازمند مهارت‌های ارتباطی خواهند بود؛ بنابراین، به دلیل عدم ‌قطعیت‌های موجود، آینده‌ای یگانه در انتظار تبلیغ نیست.

نویسنده در اثر خود تلاش می‌کند به وصف و تحلیل آینده‌های پیش‌روی تبلیغ دین ایران در دهه آینده و در ادامه توسعه و پردازش سناریوهای آینده تبلیغ دین در ایران و پیشنهاد راهبردهای اختصاصی و پابرجا برای سناریوها بپردازد.

تبیین وضعیت موجود در ابعاد و عناصر نظام تبلیغ دین، تبیین روندها و عوامل اثرگذار بر آینده تبلیغ دین، کمک به متولیان تبلیغ برای تغییر نگرش آن‌ها به «واقعیت‌های پنداری» و نزدیک کردن هرچه بیشتر دیدگاه آن‌ها به «واقعیت‌های موجود» و یا «واقعیت‌های در حال ظهور»، از طریق تحلیل وضعیت، تعیین عدم قطعیت‌های کلیدی و پردازش داستان‌های آینده و تعیین خط سیر و روایت‌های آینده از اهداف اختصاصی این پژوهش به شمار می‌رود.

در بخشی از پیشگفتار کتاب به قلم نویسنده آن می‌خوانیم: تلاش برای تبلیغ، ‌ترویج و گسترش دین و هدایت مردم، از تلاش‌های تاریخی پیامبران و بزرگان دین است که در آن سعی عظیم و جهاد شبانه‌روزی کرده‌اند. هرچند اصل دین و تلاش‌های تبلیغی در آینده باقی خواهد ماند و در آن تغییری نیست؛ ولی ابزارهای تبلیغی و روش‌های آن به شدت در حال تغییر است.

این تغییر می‌تواند به حدی گسترده باشد که معنا و مفهوم تغییر را عوض کند و حتی معنای «مبلغ» بودن را نیز تغییر دهد. افراد دیگری با ظواهری متفاوت و با رفتارها و روش‌هایی متفاوت به تبلیغ بپردازند و اهداف و استراتژی‌های متفاوتی را هم برگزینند. این کتاب به دنبال بازکردن راهی به سوی آینده تبلیغ است؛ راهی برای تفکر پیرامون آینده و روندهایی که نشان دهنده تغییرات و تحولات آتی هستند.

  • ناشر پژوهشکده باقرالعلوم علیه‌السلام
  • زبان فارسی
  • سال نشر 1403
  • شمارگان 300
  • قطع رقعی
  • نوع جلد شومیز
  • تعداد صفحه 576
  • شابك 5-20-5389-622-978
  • وزن 0.578
  • تاریخ اولین چاپ 1402
  • شناسه ملی 9268044
  • سود شما 39000 تومان
    Powered by TayaShop