قواعد تبلیغ دین در کتاب و سنت

قیمت: 60000 54,000 تومان
  • نوبت چاپ اول 1395
  • ناشر پژوهشکده تبلیغ و مطالعات اسلامی باقرالعلوم علیه السلام
  • موضوع كتاب اسلام -- تبلیغات
  • قطع وزیری
  • شابك 9786005529340
  • تعداد صفحه 200

از نگاه دین مبین اسلام بهره‌گیری از تبلیغات صحیح در دستیابی به هدف، ضروری و اصلی‌ترین وظیفه رسول اکرم صلوات الله علیه و آله و پیامبران الهی نیز همین بوده است. خداوند در قرآن کریم می‌فرماید: «وَمَا عَلَى الرَّسُولِ إِلا الْبَلاغُ الْمُب... (ادامه مطلب)

در انبار موجود است

از نگاه دین مبین اسلام بهره‌گیری از تبلیغات صحیح در دستیابی به هدف، ضروری و اصلی‌ترین وظیفه رسول اکرم صلوات الله علیه و آله و پیامبران الهی نیز همین بوده است. خداوند در قرآن کریم می‌فرماید: «وَمَا عَلَى الرَّسُولِ إِلا الْبَلاغُ الْمُبِينُ»؛ و بر عهده پیامبر خدا وظیفه‌ای به جز تبلیغ آشکار نیست.

از آنجا که ارتقاء فرهنگ جامعه و تحقق اهداف انقلاب اسلامی، بدون تبلیغ صحیح و نظامند دین اسلام ممکن نیست، ضروری است تا پژوهشی مبتنی بر قرآن و حدیث در زمینه قواعد (مبانی و اصول) تبلیغ دین که پشتوانه نظری، فعالیت‌های فرهنگی و تبلیغی باشد، صورت گیرد.

این اثر، پژوهشی است مبتنی بر قرآن و حدیث در زمینهٔ مبانی و اصول تبلیغ دین که پشتوانه نظری فعالیت‌های فرهنگی و تبلیغی است و برای صاحب‌نظران و فعالان در حوزه فرهنگ و تبلیغ دینی مفید هست.

کتاب در سه بخش و شش فصل تدوین‌ شده است: بخش نخست به کلیات و تعریف تبلیغ دین می‌پردازد و در بخش دوم به مبانی و اصول تبلیغ پرداخته و در نهایت بخش سوم ویژگی‌های مبلّغ دینی را بررسی می‌کند.

فصل اول، تعریف دین؛

فصل دوم مفهوم‌شناسی ارکان تبلیغ؛

فصل سوم عناصر مفهومی تبلیغ؛

فصل چهارم مبانی تبلیغ دین؛

فصل پنجم اصول تبلیغ دین

و فصل ششم ویژگی‌های مبلغ دینی است.

سود شما 6000 تومان
× خانه کتاب نویسندگان اخبار چندرسانه‌ای درباره ما
...
Powered by TayaShop