ورود عضویت
سبد خرید شما خالی است.
ورود عضویت
سبد خرید شما خالی است.

مخاطب شناسی در ارتباطات تبلیغی

با رویکرد مخاطب درتبلیغ سنتی

......................................................................

  • نویسنده: سید حسین شرف الدین
  • ناشر شرکت چاپ و نشر بین‌الملل
  • تولید کننده پژوهشکده باقرالعلوم علیه‌السلام
  • زبان فارسی
  • نوبت چاپ اول
  • شمارگان 1000
  • قطع رقعی
  • نوع جلد شومیز
  • تعداد صفحه 360
  • شابك 9-812-304-964-978
  • وزن 0.359
  • تاریخ اولین چاپ 1399
  • شناسه ملی 7312882

در دنیای کنونی که به درستی «عصر ارتباطات» نامیده شده، جایگاه مخاطب یکی از ارکان مهم در فرایند ارتباط است؛ به گونه‌ای که همۀ نظام‌های ارتباطی سنتی و مدرن ناگزیرند به این رکن مهم ارتباط میان فرستنده و گیرنده توجه کنند. در این میان، آن سازمانی موفق‌تر خواهد بود که بتواند ...

در حال اتمام
280000 تومان 252,000

در دنیای کنونی که به درستی «عصر ارتباطات» نامیده شده، جایگاه مخاطب یکی از ارکان مهم در فرایند ارتباط است؛ به گونه‌ای که همۀ نظام‌های ارتباطی سنتی و مدرن ناگزیرند به این رکن مهم ارتباط میان فرستنده و گیرنده توجه کنند. در این میان، آن سازمانی موفق‌تر خواهد بود که بتواند با روش‌های متنوع و بدیع، پیام دلخواه خود را به ذهن و مهم ‌تر از آن، به قلب مخاطب برساند و آن‌ را در اعماق وجود او ماندگار سازد.

از طرف دیگر مسأله تبلیغ دین بعنوان یکی از ارکان حفظ مذهب و آشنا شدن امت اسلامی با دین، از جایگاه بالایی برخوردارست و با توجه به اینکه در عصر ارتباطات مجازی و شبکه‌های اجتماعی روبرو هستیم، اما به لحاظ جایگاه و اعتبار قدسی و کارکردی، تبلغ سنتی هنوز درجامعه دینی ما حفظ شده و حتی سایر رسانه‌ها بر پایه تبلیغ سنتی برنامه ارائه می‌دهند همچون صدا و سیما و حتی برنامه‌های دیجیتالی هم با ضبط و یا ارائه زنده سخنرانی‌ها و سایر تبلیغات سنتی در این راه قدم برمی‌دارند.

دراین نوشتار سعی شده با رویکردی نظری و با الهام از مطالعات انجام شده و شواهد تجربی و شهودی، نظام تبلیغ سنتی با محوریت مخاطب و نیازها و مطالبات وی با هدف ظرفیت‌شناسی، مسأله‌شناسی مورد واکاوی قرار گرفته و تحلیل شود.

  • ناشر شرکت چاپ و نشر بین‌الملل
  • تولید کننده پژوهشکده باقرالعلوم علیه‌السلام
  • زبان فارسی
  • نوبت چاپ اول
  • شمارگان 1000
  • قطع رقعی
  • نوع جلد شومیز
  • تعداد صفحه 360
  • شابك 9-812-304-964-978
  • وزن 0.359
  • تاریخ اولین چاپ 1399
  • شناسه ملی 7312882
  • سود شما 28000 تومان
    Powered by TayaShop