مخاطب شناسی در ارتباطات تبلیغی

با رویکرد مخاطب درتبلیغ سنتی
قیمت: 59500 53,550 تومان
  • نوبت چاپ اول/ 1399
  • ناشر شرکت چاپ و نشربین الملل با همکاری پژوهشکده تبلیغ و مطالعات اسلامی باقرالعلوم علیه‌السلام
  • موضوع كتاب اسلام- تبلیغات - جنبه‌های روانشناسی- جنبه‌های تبلیغی
  • قطع رقعی اروپایی
  • زبان فارسی
  • تعداد صفحه 360

در دنیای کنونی که به درستی «عصر ارتباطات» نامیده شده، جایگاه مخاطب یکی از ارکان مهم در فرایند ارتباط است؛ به گونه‌ای که همۀ نظام‌های ارتباطی سنتی و مدرن ناگزیرند به این رکن مهم ارتباط میان فرستنده و گیرنده توجه کنند. در این میان، آن سازمانی موفق‌تر خواهد بود که بتواند ... (ادامه مطلب)

در انبار موجود است

در دنیای کنونی که به درستی «عصر ارتباطات» نامیده شده، جایگاه مخاطب یکی از ارکان مهم در فرایند ارتباط است؛ به گونه‌ای که همۀ نظام‌های ارتباطی سنتی و مدرن ناگزیرند به این رکن مهم ارتباط میان فرستنده و گیرنده توجه کنند. در این میان، آن سازمانی موفق‌تر خواهد بود که بتواند با روش‌های متنوع و بدیع، پیام دلخواه خود را به ذهن و مهم ‌تر از آن، به قلب مخاطب برساند و آن‌ را در اعماق وجود او ماندگار سازد.

از طرف دیگر مسأله تبلیغ دین بعنوان یکی از ارکان حفظ مذهب و آشنا شدن امت اسلامی با دین، از جایگاه بالایی برخوردارست و با توجه به اینکه در عصر ارتباطات مجازی و شبکه‌های اجتماعی روبرو هستیم، اما به لحاظ جایگاه و اعتبار قدسی و کارکردی، تبلغ سنتی هنوز درجامعه دینی ما حفظ شده و حتی سایر رسانه‌ها بر پایه تبلیغ سنتی برنامه ارائه می‌دهند همچون صدا و سیما و حتی برنامه‌های دیجیتالی هم با ضبط و یا ارائه زنده سخنرانی‌ها و سایر تبلیغات سنتی در این راه قدم برمی‌دارند.

دراین نوشتار سعی شده با رویکردی نظری و با الهام از مطالعات انجام شده و شواهد تجربی و شهودی، نظام تبلیغ سنتی با محوریت مخاطب و نیازها و مطالبات وی با هدف ظرفیت‌شناسی، مسأله‌شناسی مورد واکاوی قرار گرفته و تحلیل شود.

سود شما 5950 تومان
× خانه کتاب نویسندگان اخبار چندرسانه‌ای درباره ما
...
Powered by TayaShop