ورود عضویت
سبد خرید شما خالی است.
ورود عضویت
سبد خرید شما خالی است.

مجلسیات

راهنمای کاربردی تبلیغ در جلسات خانگی

......................................................................

  • نویسنده: حمیده تابعی
  • ناشر پژوهشکده باقرالعلوم علیه‌السلام
  • زبان فارسی
  • سال نشر 1403
  • نوبت چاپ اول
  • شمارگان 300
  • قطع رقعی
  • نوع جلد شومیز
  • تعداد صفحه 196
  • شابك 4-43-5389-622-978
  • وزن 0.219
  • تاریخ اولین چاپ 1403
  • شناسه ملی 9462385

جلسات خانگی زنانه از بدیع‌ترین نهادهای مذهبی جامعه ما به شمار می‌رود که خوان با برکت فرهنگ و معارف عالی اسلامی و شیعی را تا درون خانواده‌های ایرانی گسترانده است؛ اما این ظرفیت ارزشمند، اصیل و در حال توسعه، همچنان جزء ناشناخته‌ترین پدیده‌های اجتماعی است.


در...

118000 تومان 106,200

جلسات خانگی زنانه از بدیع‌ترین نهادهای مذهبی جامعه ما به شمار می‌رود که خوان با برکت فرهنگ و معارف عالی اسلامی و شیعی را تا درون خانواده‌های ایرانی گسترانده است؛ اما این ظرفیت ارزشمند، اصیل و در حال توسعه، همچنان جزء ناشناخته‌ترین پدیده‌های اجتماعی است.


در کتاب «مجلسیّات» مهم‌ترین مسائل و چالش‌های پیش‌روی جلسات و روضه‌های خانگی به همراه مناسبت‌ترین و بهینه‌ترین راه‌حل‌ها و تدابیر، در قالب گفت‌وگوهای مفصّل و هدفمند با جمعی از خبرگان، فعالان و مدیران با سابقه جلسات خانگی زنانه شناسایی و در قالب یک راهنمای کاربردی و عملیاتی ارائه شده است.


در این اثر تلاش می‌شود یک ابزار و نقشه راه در اختیار طلاب، مبلغان، فعالان فرهنگی، برگزارکنندگان جلسات خانگی و عموم خانواده‌هایی که قصد دارند به‌تازگی یک جلسه یا روضه خانگی را راه‌اندازی کنند یا جلسه فعلی‌شان را ارتقا دهند قرار گیرد و نیز به عنوان یک متن کمک آموزشی برای تربیت مبلغان حوزوی و دانشگاهی استفاده شود.


به گفته مؤلف مجلسیّات، هرچند این کتاب با رویکردی مسئله‌محور، کاربردی و البته مبتنی بر تجربیات مبلغان و فعالان جلسات زنانه نوشته شده، اما محتوای آن تنها اختصاص به بانوان ندارد و برای همه گروه‌ها قابل استفاده است.


این کتاب با روش پژوهشی تجربه‌نگاری نوشته شده است. جامعه آماری، مبلغان و فعالان جلسات خانگی بوده‌اند که از دیگر اعضای تحقیق، مهارت بیشتر و بهتری در گفت‌وشنود و تجربه عملی، درباره موضوع مطرح‌شده داشته‌اند. حجم نمونه هدفمند انتخاب‌شده و گردآوری داده‌ها، از طریق مصاحبه نیمه‌ساختاریافته به انجام رسیده است.


نویسنده در فصل نخست کتاب به کلیات و مفاهیم اولیه، در فصل دوم به ویژگی‌های مطلوب مبلّغ (دانشی، ظاهری، اخلاقی، رفتاری و مهارتی) با نگاهی مسئله‌محور و در فصل سوم به بررسی موضوع مخاطب‌شناسی و ابعاد آن می‌پردازد.


فصل چهارم نیز شامل جنبه‌های اجرایی و محتوایی است که به راهنمایی‌ها و تدابیر کاربردی برای برگزاری جلسات پرداخته است. نوآوری در شکل و محتوای جلسات و همچنین نگاه نوآورانه به این پدیده دینی و اجتماعی نیز آخرین فصل کتاب است.

 

  • ناشر پژوهشکده باقرالعلوم علیه‌السلام
  • زبان فارسی
  • سال نشر 1403
  • نوبت چاپ اول
  • شمارگان 300
  • قطع رقعی
  • نوع جلد شومیز
  • تعداد صفحه 196
  • شابك 4-43-5389-622-978
  • وزن 0.219
  • تاریخ اولین چاپ 1403
  • شناسه ملی 9462385
  • سود شما 11800 تومان
    Powered by TayaShop