نه تشکر، من نمی خواهم این آیتم را سفارشی کنم.
یک متن سفارشی در فیلد زیر وارد کنید.
محصول به سبد خرید شما اضافه شد.
......................................................................
مبلغان دین، بیش از آنکه ارائهدهندگان اطلاعات دینی باشند، پاسخگویان به نیازهای عاطفی، عرفانی و معنوی مخاطبان خود بوده و به همین دلیل، نیازمند مهارتهای ارتباطی خواهند بود؛ بنابراین، به دلیل عدم قطعیتهای موجود، آیندهای یگانه در انتظار تبلیغ نیست.
نویسنده در اث...
نویسنده در اثر خود تلاش میکند به وصف و تحلیل آیندههای پیشروی تبلیغ دین ایران در دهه آینده و در ادامه توسعه و پردازش سناریوهای آینده تبلیغ دین در ایران و پیشنهاد راهبردهای اختصاصی و پابرجا برای سناریوها بپردازد.
تبیین وضعیت موجود در ابعاد و عناصر نظام تبلیغ دین، تبیین روندها و عوامل اثرگذار بر آینده تبلیغ دین، کمک به متولیان تبلیغ برای تغییر نگرش آنها به «واقعیتهای پنداری» و نزدیک کردن هرچه بیشتر دیدگاه آنها به «واقعیتهای موجود» و یا «واقعیتهای در حال ظهور»، از طریق تحلیل وضعیت، تعیین عدم قطعیتهای کلیدی و پردازش داستانهای آینده و تعیین خط سیر و روایتهای آینده از اهداف اختصاصی این پژوهش به شمار میرود.
در بخشی از پیشگفتار کتاب به قلم نویسنده آن میخوانیم: تلاش برای تبلیغ، ترویج و گسترش دین و هدایت مردم، از تلاشهای تاریخی پیامبران و بزرگان دین است که در آن سعی عظیم و جهاد شبانهروزی کردهاند. هرچند اصل دین و تلاشهای تبلیغی در آینده باقی خواهد ماند و در آن تغییری نیست؛ ولی ابزارهای تبلیغی و روشهای آن به شدت در حال تغییر است.
این تغییر میتواند به حدی گسترده باشد که معنا و مفهوم تغییر را عوض کند و حتی معنای «مبلغ» بودن را نیز تغییر دهد. افراد دیگری با ظواهری متفاوت و با رفتارها و روشهایی متفاوت به تبلیغ بپردازند و اهداف و استراتژیهای متفاوتی را هم برگزینند. این کتاب به دنبال بازکردن راهی به سوی آینده تبلیغ است؛ راهی برای تفکر پیرامون آینده و روندهایی که نشان دهنده تغییرات و تحولات آتی هستند.