ورود عضویت
سبد خرید شما خالی است.
ورود عضویت
سبد خرید شما خالی است.

مجلسیات

راهنمای کاربردی تبلیغ در جلسات خانگی

......................................................................

  • نویسنده: حمیده تابعی
  • ناشر پژوهشکده باقرالعلوم علیه‌السلام
  • زبان فارسی
  • سال نشر 1403
  • نوبت چاپ اول
  • شمارگان 300
  • قطع رقعی
  • نوع جلد شومیز
  • تعداد صفحه 196
  • شابك 4-43-5389-622-978
  • وزن 0.219
  • تاریخ اولین چاپ 1403
  • شناسه ملی 9462385

جلسات خانگی زنانه از بدیع‌ترین نهادهای مذهبی جامعه ما به شمار می‌رود که خوان با برکت فرهنگ و معارف عالی اسلامی و شیعی را تا درون خانواده‌های ایرانی گسترانده است؛ اما این ظرفیت ارزشمند، اصیل و در حال توسعه، همچنان جزء ناشناخته‌ترین پدیده‌های اجتماعی است.


در...

در انبار موجود است
118000 تومان 106,200

جلسات خانگی زنانه از بدیع‌ترین نهادهای مذهبی جامعه ما به شمار می‌رود که خوان با برکت فرهنگ و معارف عالی اسلامی و شیعی را تا درون خانواده‌های ایرانی گسترانده است؛ اما این ظرفیت ارزشمند، اصیل و در حال توسعه، همچنان جزء ناشناخته‌ترین پدیده‌های اجتماعی است.


در کتاب «مجلسیّات» مهم‌ترین مسائل و چالش‌های پیش‌روی جلسات و روضه‌های خانگی به همراه مناسبت‌ترین و بهینه‌ترین راه‌حل‌ها و تدابیر، در قالب گفت‌وگوهای مفصّل و هدفمند با جمعی از خبرگان، فعالان و مدیران با سابقه جلسات خانگی زنانه شناسایی و در قالب یک راهنمای کاربردی و عملیاتی ارائه شده است.


در این اثر تلاش می‌شود یک ابزار و نقشه راه در اختیار طلاب، مبلغان، فعالان فرهنگی، برگزارکنندگان جلسات خانگی و عموم خانواده‌هایی که قصد دارند به‌تازگی یک جلسه یا روضه خانگی را راه‌اندازی کنند یا جلسه فعلی‌شان را ارتقا دهند قرار گیرد و نیز به عنوان یک متن کمک آموزشی برای تربیت مبلغان حوزوی و دانشگاهی استفاده شود.


به گفته مؤلف مجلسیّات، هرچند این کتاب با رویکردی مسئله‌محور، کاربردی و البته مبتنی بر تجربیات مبلغان و فعالان جلسات زنانه نوشته شده، اما محتوای آن تنها اختصاص به بانوان ندارد و برای همه گروه‌ها قابل استفاده است.


این کتاب با روش پژوهشی تجربه‌نگاری نوشته شده است. جامعه آماری، مبلغان و فعالان جلسات خانگی بوده‌اند که از دیگر اعضای تحقیق، مهارت بیشتر و بهتری در گفت‌وشنود و تجربه عملی، درباره موضوع مطرح‌شده داشته‌اند. حجم نمونه هدفمند انتخاب‌شده و گردآوری داده‌ها، از طریق مصاحبه نیمه‌ساختاریافته به انجام رسیده است.


نویسنده در فصل نخست کتاب به کلیات و مفاهیم اولیه، در فصل دوم به ویژگی‌های مطلوب مبلّغ (دانشی، ظاهری، اخلاقی، رفتاری و مهارتی) با نگاهی مسئله‌محور و در فصل سوم به بررسی موضوع مخاطب‌شناسی و ابعاد آن می‌پردازد.


فصل چهارم نیز شامل جنبه‌های اجرایی و محتوایی است که به راهنمایی‌ها و تدابیر کاربردی برای برگزاری جلسات پرداخته است. نوآوری در شکل و محتوای جلسات و همچنین نگاه نوآورانه به این پدیده دینی و اجتماعی نیز آخرین فصل کتاب است.

 

  • ناشر پژوهشکده باقرالعلوم علیه‌السلام
  • زبان فارسی
  • سال نشر 1403
  • نوبت چاپ اول
  • شمارگان 300
  • قطع رقعی
  • نوع جلد شومیز
  • تعداد صفحه 196
  • شابك 4-43-5389-622-978
  • وزن 0.219
  • تاریخ اولین چاپ 1403
  • شناسه ملی 9462385
  • سود شما 11800 تومان
    Powered by TayaShop