نه تشکر، من نمی خواهم این آیتم را سفارشی کنم.
یک متن سفارشی در فیلد زیر وارد کنید.
محصول به سبد خرید شما اضافه شد.
......................................................................
یکی از مهمترین سلاحهای تبلیغ که هر طلبهای باید به آن مجهّز باشد، سلاح محتواست. متأسفانه بهخاطر کمبود محتوای مناسب در تبلیغ، بیشتر اوقات از روی ضعف و انفعال عمل کردهایم. این امر در جامعه امروز، بهویژه در محیطهای ورزشی و در بین ورزشکاران، مشهود است.
...
در شرایط فعلی شاهد هجوم بیامان شبهات علیه مبانی اعتقادی شیعه و اسلام راستین هستیم و راهکار مبارزه با این انفعال، تولید محتوای مناسب است. به قول ورزشیها بهترین دفاع، حمله است؛ بدینمعنا که مبلغان دینی باید از لاک صرفاً دفاعی و انفعالی خارج شده و قدرت هجوم فکری خود را بالا ببرند، در بین ورزشکاران نیز، باید از بیان مطالب کلی دینی اجتناب شود و شرایط زمانی، مکانی و حتی سن و سال مخاطب در نظر گرفته شود و به مباحث جذابی که بعضاً با مرام ورزشکاران مشهور و بنام، تناسب دارد، پرداخته شود.
کتاب گریزهای اخلاقی در ورزش در سه فصل ارزشهای شخصی و فردی، ارزشهای تعاملی و بین فردی و تمثیلات تدوین شده است. در عنوان کتاب، منظور از «گریز اخلاقی»، کوتاه و نقطهزن است و منظور از «اخلاق» عبارت است از ملکات نفسانی، آداب فردی و اجتماعی و نیز تمام افعال اختیاری اعم از جوارحی و جوانحی که منصف به «خوب» و «بد» میشوند و بار ارزشی دارند.
این اثر در نظر دارد مهمترین ارزشهای اخلاقیای را که ورزشکاران باید بدانند بهصورت کوتاه و موردی و کاربردی استخراج کند و آنها را در اختیار مبلّغان و مسئولین فرهنگی فدراسیونها، باشگاهها، هیئتها و نهادهای ورزشی قرار دهد تا آنها با استفاده از این محتوای تولیدشده بتوانند راحتتر و مفیدتر تبلیغ کنند و در جامعه هدف خود منشأ اثر باشند.
خواندن متن این کتاب به مبلغان و مربیان فرهنگی کمک میکند تا با انتخاب موضوعات و عناوین جذاب و متناسب با نیازهای ورزشکاران، یک سخنرانی کوتاه در بازه زمانی 5 تا 10 دقیقهای، آماده کنند. کوتاه بودن صحبت مبلغ به این دلیل است که ورزشکاران، در قبل و بعد از آن صحبتها، تمرینات سخت و پرفشاری داشته و دارند و لذا تحمل سخنرانیهای طولانیمدت را ندارند.