نه تشکر، من نمی خواهم این آیتم را سفارشی کنم.
یک متن سفارشی در فیلد زیر وارد کنید.
محصول به سبد خرید شما اضافه شد.
......................................................................
تأملی در سیر تاریخی امر تبلیغ هرچند گویای حضور کمرنگتر بانوان نسبت به مبلغان مرد، در عرصه تبلیغ است، اما تأییدکننده حضور اثرگذار زنان در نقش مبلغ در برهههای مهم تاریخی نیز میباشد و میتوانند نقش بسزایی در تعالی خانواده، جامعه و تمدن ایفا کنند. به دیگر بیان بانوان ظر...
تأملی در سیر تاریخی امر تبلیغ هرچند گویای حضور کمرنگتر بانوان نسبت به مبلغان مرد، در عرصه تبلیغ است، اما تأییدکننده حضور اثرگذار زنان در نقش مبلغ در برهههای مهم تاریخی نیز میباشد و میتوانند نقش بسزایی در تعالی خانواده، جامعه و تمدن ایفا کنند. به دیگر بیان بانوان ظرفیتهای تعلیمی و تبلیغی ویژهای دارند که عامل افزایش بهرهمندی این گروه در تبلیغ مکتب و تربیت دینی مردم است.
پژوهش حاضر در پی تدوین الگوی مطلوب مبلغ زن است. بدین معنا که مبلغان زن چگونه میتوانند به بهرهمندی از ظرفیتهای خاص وجودی خویش در تعامل با مخاطبان خود به الگوی ارتباطی موفقی دست یابند؛ امری که به نظر میرسد، مبنایی برای نگاه آسیبشناسانه در عرصه تبلیغ زنان خواهد بود.
در پژوهش حاضر، برای رسیدن به الگوی مطلوب مبلغ زن، دو گام کلی دنبال شده است؛ در گام نخست، به آیات قرآن و تفاسیر المیزان، نمونه و نور و روایات و به مقتضای بحث، آراء رهبران انقلاب اسلامی رجوع شده است. در گام دوم، با هدف عینی، انضمامی و کاربردی کردن مباحث نظری گام نخست، مصاحبههایی با نخبگان حوزوی و دانشگاهی فعال در حوزه زنان، صورت گرفته است.
در اثر حاضر، مبتنی بر آیات و و روایات و برخی مطالعات میدانی، الگوی مطلوب مبلغ زن در چهار بعد «بایسته های اخلاقی مبلغان زن»، «موقعیتهای تبلیغی مبلغان زن»، «گونهشناسی تیپهای شخصیتی مبلغان زن» و «موضوعات تبلیغی مبلغان زن» به تصویر کشیده شده است.